Skip to main content

 

Культура & технологии
электронный мультимедийный журнал

ISSN 2587-800X

  • English
  • Russian
  • Current issue
  • About
    • Положение о Международном редакционном совете и Редакционной коллегии
    • Редакционная коллегия
    • Редакционный Совет
    • Тематика журнала
  • For authors
    • Publication Ethics
    • Положение о рецензировании
    • Требования к подаче и оформлению рукописей публикаций
  • Archive

Breadcrumb

  1. Home
  2. Volume 4, issue 3 (2019)

Volume 4, issue 3 (2019)

Слово редактора выпуска: Серьезные компьютерные игры: где, как и почему они работают

Article

Gamification and Socio-cultural Contexts of Digital Urbanism: the General Approach to the Analysis and Prediction of Scientific Discourse

Kononova O.V., Prokudin D.E.

Gamification in Insurance: Foreign Experience and Russian Practice

Makarenko E.A.

Game Setting of Political Field

Sergeeva O.V.

Social Issues in the Public Arena of Contemporary Newsgames

Bogomyagkova E.S.

Educational Potential of Early Game Journalism (on the Example of the Magazine «Dendy»)

Ivanova A.A.

Метаданные

Volume 4, issue 3 (2019)

Год: 2019
Том: 4
Выпуск: 3
Страницы: 83-140
ISSN: 2587-800X

Search

itmo logo

Главный редактор: Прокудин Дмитрий Евгеньевич
тел. 8-921-740-49-09, e-mail: cat@itmo.ru

Разработка системы: Борисов Н.В., Захаркина В.В., Мбого И.А., Щербаков П.П.
Санкт-Петербургский государственный университет, Университет ИТМО